Avondvierdaagse in 2022 - Home Edition avondvierdaagse (2021)

23-04-2021

Beste mensen,

Wij hebben jullie niet eerder bericht, maar het werd begin van het jaar wel duidelijk dat wij dit jaar helaas (weer) geen avondvierdaagse kunnen organiseren, althans niet zoals wij dat het liefst doen met heel veel schoolkinderen, ouders en leerkrachten gezellig door ons mooie dorp en de omgeving wandelen. Een sportieve gezellige bezigheid die je vooral met elkaar beleeft en op vrijdag gezellig met elkaar afsluit.

Avondvierdaagse in 2022

Wij hebben goede hoop dat in 2022 de avondvierdaagse wel weer georganiseerd kan worden en hebben daar van dinsdag 31 mei t/m vrijdag 3 juni 2022 voor geprikt.

Home Edition avondvierdaagse

De Koninklijke Wandelbond heeft, evenals vorig jaar, een Home Edition gemaakt. Na aanmelding moet er binnen 14 dagen 4 wandelingen gemaakt worden. Na afloop ontvangen de deelnemers een medaille (wel een andere dan de medaille die wij uitdelen). Deze Home Edition van de avondvierdaagse “loopt” tot 30 juni 2021.

Blijf gezond en hopelijk tot volgend jaar.

avond4daagse-home-edition avond4daagse-home-edition