De week van groep 1-2 B

09-04-2021

We zijn gestart met het thema ”LENTE”. Voor  het letterkastje mogen de kinderen iets meenemen waar ze de letter ”L” in horen. Er worden schilderwerken, tekeningen en kralenwerkjes van bloemen gemaakt. Ook zijn we met iets leuks bezig, maar dat kunnen we helaas niet verklappen. Dat is strikt geheim, vooral voor de moeders.

Donderdagmiddag was juf Esther in de groep. Juf Jorien kreeg haar vaccinatie tegen corona. Er kwamen vanuit de kinderen hele lieve en grappige reacties: ”Juf, dan ben je al heel oud”. ”Ja,” zegt juf, ”weet je dan hoe oud ik ben”? ”Ben ik 100 jaar of 80 jaar”? ”Nee, ik denk dat je 50 jaar bent”. :)

Een ander kind: ”Ik vind het wel zielig hoor voor juf, misschien moet ze wel huilen”.

bloemen in de lente bloemen in de lente