Schoolfruit

09-04-2021

We mogen nog iets langer genieten van het schoolfruit. Daar zijn we erg blij mee! Helaas kunnen we niet al het fruit gebruiken op school. Vanuit de Corona maatregelen mogen we geen voeding klaarmaken en uitdelen in onderwijs. Het delen van fruit kan dus helaas niet. Dit betekent dat de kinderen dus niet standaard 3 dagen fruit hebben. Een komkommer voor 5 kinderen, kunnen we dus niet bereiden. Daarom Wisselt het aanbod helaas per week, engebruiken we alles zo goed mogelijk.

Wat doen we dan met het fruit dat niet gebruikt kan worden? Dit delen we uit aan een aantal groepen. Een komkommer deze week voor de middenbouwgroepen, sinaasappels extra etc. Fruit wat per kind 1 stuk is, gebruiken we dus op school. Fruit dat gedeeld moet worden, geven we aan een aantal groepen mee naar huis.

Komende week:

woensdag een mandarijn

donderdag een appel

vrijdag een mandarijn.

U hoeft deze dagen dus geen fruit mee te geven aan uw kind.

download (1) download (1)