Vragen rondom Corona

24-03-2021

Beste ouder(s), verzorger(s),

De afgelopen tijd merken we dat er ook in de nabijheid van de school besmettingen worden geconstateerd. (Op dit moment hebben we geen positieve testuitslagen bij kinderen of leerkrachten. Natuurlijk willen we dit, net als u, graag zo houden!) Ook op onze locatie is na het plaatsen van dit bericht een besmetting geconstateerd. De ouders van deze groep hebben hier bericht over ontvangen. Andere ouders hebben algemene informatie ontvangen. Onderstaande informatie is nog steeds van belang.

We merken ook dat er regelmatig vragen zijn rondom Corona en risico’s. Daarom in dit bericht de informatie even op een rijtje.

Voor kinderen hanteren we de beslisboom. Zo kunnen we bekijken of uw kind wel of niet naar school mag. De meest recente versie is aan dit bericht toegevoegd. Twijfelt u? We denken graag met u mee. U kunt ons altijd bellen of een berichtje sturen.

Heeft iemand uit het gezin klachten, zoals koorts en/of benauwdheid, dan blijft het gehele gezin thuis.

Wordt u zelf (of iemand uit het gezin) getest? Dit is wat ons betreft een goede reden om uw kind thuis te houden. Natuurlijk zien we de kinderen graag op school, en we nemen liever geen risico’s. Als u ons belt of een berichtje stuurt, denken we graag met u mee.

We hopen u hiermee voldoende te informeren. Als u vragen heeft, horen we het graag.

Met vriendelijke groeten,

Anita Kraakman