De week van groep 4

05-03-2021

De kop is eraf! De eerste week na de voorjaarsvakantie zit er weer op. Fijn om elkaar weer te zien en te horen hoe het met iedereen is en verhalen te delen. We hebben weer lekker gewerkt en veel geleerd deze week. We weten nu bijvoorbeeld meer over de planeet Mars. En ook hebben we woorden geleerd van mo-len bij spelling. Rekenen was leuk omdat we het hadden over vormen en uitslagen. Kortom, we zijn weer lekker van start gegaan!

Deze week zijn juf Esther en juf Helga officieel met zijn tweeën gestart. Op maandag en dinsdag werkt juf Esther. Juf Helga werkt op woensdag , donderdag en vrijdag.
De afgelopen week waren er in de andere groepen 10-minutengesprekken. Omdat we graag een gesprek willen met de kinderen en de ouders als er een goed beeld van de kinderen in de groep is, zullen de gesprekken van groep 4 later plaatsvinden. We zullen dit ruim van tevoren aankondigen.

bijzonderheden komende week:
maandag geen gym: sportkleding/ makkelijke kleding aan omdat we buiten een tennisles hebben!

donderdag: Studiedag, de kinderen zijn vrij.

Een heel fijn weekend!
Juf Esther en juf Helga