Typecursus op de Willibrord

03-03-2021

In maart start weer de cursus typen/Word Online op school. De cursus (in totaal 12 lessen) wordt gegeven op maandagmiddag van 14.45 tot 16.00 uur.

Je kind leert het toetsenbord met tien vingers blind te bedienen met het programma TypeWorld. Naast typevaardigheid leren ze ook de belangrijkste functies van het programma Word Online: onmisbaar voor het maken van werkstukken maar ook voor PowerPointpresentaties.

De cursus wordt afgesloten met het branche-erkend examen van het Centraal Bureau Typevaardigheid: CBT (www.hetcbt.nl).

Spierings Opleidingen is staatsgediplomeerd, heeft het Keurmerk Opleiders van het CBT en is CRKBO-erkend. Kijk voor meer informatie en aanmelding op www.spieringsopleidingen.nl of bel: 06 1332 7396.

Mocht het op de school locatie niet door kunnen gaan, zal deze cursus online worden aangeboden.

toetsenbord toetsenbord