De week van groep 3

19-02-2021

Wat een week! Maandag begon glibberig en de klok in de klas was stuk… We hebben ons een weg gebaand door de smeltende sneeuw naar de gymzaal. Daar aangekomen hebben we flink ons best gedaan op het spel korfbal, ringzwaaien, rollen en boter-kaas-en-eieren-extreme! Op dinsdag hadden we een korte dag en we mochten verkleed naar school, ook had juf Eva de klok vervangen door een nieuwe, daar moesten we nog even aan wennen, want hij is veel kleiner dan die andere… Op woensdag viel de stroom uit, dit vonden een heleboel kinderen toch best wel spannend. Gelukkig was dit snel verholpen. Donderdag hebben we heel veel geleerd over ons nieuwe thema! We zijn erachter gekomen waarom een ridder moet kunnen (zwaard)vechten, hoe een gevangenis in een kasteel heet en waarom een kasteel van die grote torens heeft. Ook hebben een heleboel kinderen een echt zwaard gemaakt! Op vrijdag hebben we met juf Natasja een sneeuwballen-dictee gedaan zijn we er tijdens het voorlezen achter gekomen hoe je een ridder wordt! Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet van jullie rust en blijf gezond!

Hieronder vinden jullie een stukje van onze nieuwe stagiaire juf!

Beste ouders/verzorgers,

Vanaf donderdag 11 februari is mijn stageperiode in groep 3 van start gegaan. En daarom zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Natasja Velseboer, ik ben 21 jaar oud en ik woon in Heiloo. Momenteel zit ik in het derde jaar van de iPabo in Alkmaar. Voordat ik aan de Pabo begon, heb ik de opleiding onderwijsassistent afgerond. Hierdoor heb ik al veel ervaring opgedaan.

Afgelopen half jaar liep ik al stage op de Willibrordschool, alleen dan in groep 5/6. Vanaf nu zult u mij iedere donderdag en vrijdag, tot aan de zomervakantie, zien in groep 3. Ook heb ik in mijn stageperiode drie stageweken, dat houdt in dat ik dan de hele week aanwezig ben in de groep.

Ik kijk ernaar uit om les te geven aan groep 3!

2021_02_16 15_14 Office Lens 2021_02_16 15_14 Office Lens
2021_02_19 12_12 Office Lens (1) 2021_02_19 12_12 Office Lens (1)
2021_02_19 12_12 Office Lens (2) 2021_02_19 12_12 Office Lens (2)
Natasja Natasja