Rapport groep 3 tot en met 8

19-02-2021

De kinderen uit groep 3 tot en met 8 krijgen vandaag hun rapport mee. Er is wederom sprake van een aangepast rapport. Tot de kerst hebben we natuurlijk veel van de kinderen kunnen zien. Na de kerst heeft u veel van de kinderen gezien en waren wij juist op afstand!

We hebben geprobeerd een zo goed mogelijk beeld te geven van de ontwikkeling van uw kind.

Op dit moment hebben we nog geen cito’s afgenomen. Er zijn enkele leestoetsen afgenomen, maar na de vakantie komen we hierop terug. Na ongeveer 2 weken zullen we de Cito’s afnemen. Dit doen we zodat we een aanvullend beeld krijgen van de ontwikkeling van uw kind en om het aanbod nog beter aan te kunnen passen. De leerkracht legt dit naast de dagelijkse gegevens en dit maakt het beeld compleet.

update update