We zijn met wat sneeuwhobbels weer gestart!

12-02-2021

Gelukkig konden we dinsdag eindelijk weer van start! Wat een blijde snoetjes toen iedereen elkaar weer zag in de klas. En wat een leuke reacties van de kinderen om weer bij de juffen in de klas te zijn. De juffen kregen allemaal leuke tekeningen en omhelzingen. Fijn dat we ook zo heerlijk in de sneeuw konden spelen. Met alle skibroeken en laarzen aan was dat geen probleem. We hebben nu wel heel goed geleerd hoe we ons zelf warm aan moeten kleden!

We zijn ook gestart met een nieuw thema: ”Ridders en prinsessen”.   De kinderen mogen hiervoor materiaal zoals:  speelgoed, play-mobiel, verkleedkleren met toebehoren, boeken, platen enz. meenemen. Indien er niet mee gespeeld mag worden, komt het op de kijktafel of ter decoratie aan de wand. In de hal is een prachtig kasteel gemaakt. Daar mogen ze vanaf maandag in spelen.

backtoschool backtoschool