Schoolfruit

11-02-2021

De levering van het schoolfruit is weer gestart! Deze week hebbenw e het fruit weer ontvangen.  Deze keer werden we ook verrast door een extra levering van de firma Liefting, die alle scholen in Heiloo voor 1 dag van vers fruit heeft voorzien, om weer gezond te starten. Bedankt daarvoor!

Hoe gaan we om met schoolfruit?

* Fruit dat de kinderen zelf kunnen eten, dat dus niet geschild of verdeeld hoeft te worden, delen we uit.

* Fruit dat verdeeld moet worden, gebruiken we nu niet. we zorgen dat dit een goede bestemming krijgt. (bijvoorbeeld, deze week sinaasappels, 1 sinaasappel voor 2 kinderen. Deze gebruiken we nu niet. We houden deze achter de hand, eten dit bij de BSO of geven het mee aan een bepaalde klas)

We proberen weer vooraf aan te geven welk fruit volgende week geleverd wordt, zodat u hier rekening mee kunt houden.

Volgende week:

Peer, wortel en druiven.

download (1) download (1)