Berichten sturen via Teams

22-01-2021

Vanaf groep 4 werken de kinderen nu, met hun chromebook, via Teams. Ze kunnen contact hebben met de leerkracht, maar ook met elkaar. Een aantal kinderen heeft ontdekt dat je ook berichten naar anderen kunt sturen. Met elkaar, op een prettige manier contact houden, is fijn. Berichten naar anderen, die op een andere school zitten, daarvan zult u begrijpen dat dat niet de bedoeling is. We willen kinderen leren hoe je omgaat met internet gebruik. Zo zullen ze zich straks misschien ook staande moeten houden via diverse social media accounts. Dit is een mooie oefening daarin. Geen paniek dus, wel goed om dit even te volgen en waar nodig met uw kind te bespreken. Heeft u hier vragen over? Stuur me gerust een berichtje!

conferencecall conferencecall