Berichtje uit groep 4

22-01-2021

Deze week is er weer hard gewerkt. We zien dat de padletpagina ook steeds meer wordt gevuld met foto’s van het weekend en van het schoolwerk. Leuk om te zien!
Ook zien en horen we steeds meer kinderen die samen afspreken om het schoolwerk te maken. Goed om te horen dat de kinderen contact met elkaar houden, zowel online als fysiek. De kinderen worden nu iedere dag voorgelezen uit het boek ’Foeksia de miniheks’. We zien de kinderen genieten terwijl zij luisteren naar de verhalen.
Maandag kunnen de kinderen hun nieuwe Estafettewerkboek en leesboek ophalen, dit ruilen we tegen het vorige leesboekje ’Munt voor een stunt’. Wij zijn ook al aan het nadenken over de rapporten, willen jullie ook je rapportmap weer mee naar school nemen?
De kinderen krijgen ook deze week weer een nieuwe weektaak, ook deze week staan er weer nieuwe extra taken in de groene balk. Dit is écht de moeite waard om eens naar te kijken.
Voor nu wensen wij jullie een prettig weekend.