15-01-2021

De tweede week thuisonderwijs zit er alweer op.
Het is stil en saai in de klas…
Af en toe zie ik kinderen uit de klas langs ons lokaal lopen, dan zwaaien we even en soms maken we ook even een praatje bij het raam. Dit zijn de mooie momenten van de dag, daar genieten wij van!
Ook proberen we het tijdens de groepsmomenten op Teams zo gezellig mogelijk te maken. Zo hebben wij vandaag de week lachend afgesloten door moppen te tappen. Donderdag kregen de kinderen de opdracht een mop voor te bereiden voor het belmoment op vrijdagochtend. Dit was lachen geblazen!
Ook leerden de kinderen op afstand een nieuw lied; Cowboy Billy Boem. Op onze padletpagina zien wij al mooie tekeningen van deze cowboy (en zelfs cowgirl) verschijnen op een zelfgekozen dier.
Dit is de mop die bij Cowboy Billy Boem hoort:
‘’Er ging een cowboy naar de kapper. Toen hij klaar was, verliet hij de kapsalon. Wat denk je? PONY WEG!’’