Een warm welkom voor onze peuters!

05-01-2021

We zijn trots u te kunnen melden dat onze peuteropvang van start mag gaan!

Op 18 januari, of wanneer de landelijke maatregelen dit toelaten, starten we met peuteropvang op maandagochtend, dinsdagochtend en woensdagochtend. Van 8.30-12.00 uur zijn de peuters van harte welkom. Na de dagstart kunnen zij spelen in de peuterruimte, eten en drinken we samen wat, spelen we buiten en nemen we zo nu en dan een kijkje bij de kleuters! Bij voldoende aanmeldingen kunnen we ook peuteropvang op andere dagen en verlengde opvang tot 14.30 uur aanbieden.

Deze stap biedt mooie kansen voor onze aanstaande leerlingen! Op deze manier hebben we kinderen snel in beeld en kunnen we nog beter aansluiten bij hun ontwikkeling. Een vloeiende overgang van peuter naar kleuter is daarmee een feit. De kinderen kunnen al snel een kijkje nemen in de klassen, spelen op rustige momenten mee in de hal met de kleuters en kunnen buiten alvast de speelmogelijkheden verkennen! Een mooie start!

Heeft u hier ook interesse in voor uw kind? Neem dan gerust contact met ons op! We vertellen u graag meer over de mogelijkheden!

studyday studyday