Samenvatting MR vergadering 2-12-2020

11-12-2020

Op de vergadering zijn de volgende punten aan de orde geweest:

- Kits Oonlie heeft aangegeven het kinderdagverblijf te verhuizen. Hei is onduidelijk wat zij met de ruimtes gaan doen. Het huurcontract is niet opgezegd dus de ruimtes blijven ter beschikking van Kits Oonlie. De Willibrord zal voor nu een eigen psz gaan starten binnen de bestaande mogelijkheden.

- Begroting. In de vergadering is toegelicht hoe de financiële positie van de school is. De afgelopen periode zijn reserves regelmatig ingezet om de groei van de school tot stand te brengen. Ook de financiële positie van de school in verhouding tot het bestuur is besproken.

- Personeel wijzigingen. Juf Jacquelien gaat helaas ons verlaten en juf Roos is in blije verwachting. Meester Bram gaat vijf dagen per week werken in groep 7. Juf Helga gaat naar groep 4 ter vervanging van juf Jacquelien.