Sint en Piet in groep 1-2 B

04-12-2020

In de klas waren de kinderen al enthousiast Sinterklaasliedjes aan het zingen. Plotseling stapte er een Piet de klas in die op zoek was naar Sint.  Ook klonk er vanuit de gang gesnurk. Natuurlijk moest dat Sint zijn want bij de B.S.O. was er een prachtige hoek met een bed! Heel zachtjes slopen de kinderen naar de B.S.O. ruimte om Sint maar niet wakker te maken. De andere groep kwamen ook op het gesnurk af. Ja, hoor, daar lag Sint heerlijk te slapen met zijn slaapmuts op. Zachtjes zongen de kinderen hem wakker. Nadat hij zich opgefrist had en ontbeten had kwam hij in elke groep. Het werd een gezellige boel, met gitaarmuziek van een troubadour en liedjes op de mondharmonica van groep 7. Ook de kinderen van de klas deden nog een versje van de ”7 Pietjes” en het ”Pepernotenregenlied”. Zelfs een polonaise werd er met de Piet gedaan. Tot slot mochten de kinderen een cadeau uitzoeken in de ”schatkamer”. Nadat we gesnoept hadden van de pepernoten en de tumtummetjes hebben we Sint en Piet nog uitgezwaaid. Het was een super leuk feest.

Sint in groep 1-2 Sint in groep 1-2
groep 7 speel mondharmonica groep 7 speel mondharmonica