Nu ook een warm welkom voor de peuters!

25-11-2020

Na de kerstvakantie zijn ook de kleuters van harte welkom binnen ons kindcentrum!

Zoals eerder aangekondigd zullen wij ons kindcentrum gaan uitbreiden. Dit doen we binnen onze bestaande ruimtes, we kunnen helaas geen gebruik maken van andere ruimtes in het gebouw.

Wat gaan we doen?

Ook de peuters zijn vanaf nu welkom. Bij voldoende aanmeldingen, (vanaf 3), bieden wij peuteropvang. Hierbij hanteren we de ochtenden, van 8.30-12.00 uur. Verlengde opvang is mogelijk op aanvraag, bij voldoende animo. We vinden het fijn als peuters in ieder geval 2 ochtenden komen. Meer kan natuurlijk ook!

De peuters zijn welkom in onze centrale ruimte. Natuurlijk wordt deze de komende tijd aangepast zodat deze ruimte geschikt is voor de allerkleinsten, maar oook voor onze bso kinderen, die de ruimte na schooltijd gebruiken. Zo zullen we een aantal gezellige hoekjes maken, nieuwe materialen aanschaffen, en een passend dagritme opzetten. Waar mogelijk sluitenw e aan met de thema’s bij de kleuters, kunnen de peuters ook op bezoek en zullen zij op een aantal momenten lekker samen buiten spelen! Een mooie start voor uw kind!

Vanzelfsprekend zullen we dit vormgeven met bekende gezichten, zodat uw kind hier prettig en vertrouwd kan spelen!

Wilt u meer weten? Neem gerust contact op met ons, of ons klantcontact!

peuters op de Willibrord peuters op de Willibrord