De week van groep 7

20-11-2020

De voorleeskampioenen van groep 7 hebben druk geoefend met hun verhalen. Zij hebben de afgelopen week steeds andere kinderen voorgelezen en feedback gevraagd. Aankomende dinsdag is de grote schoolfinale. Zij nemen het op tegen de 2 kampioenen van groep 8! De winnaar zal het gaan opnemen tegen de voorleeskampioenen van de anderen scholen in Heiloo! Veel succes!

Bij IPC ronden we de komende week het item van geschiedenis af en zullen we al een start maken met kunstzinnige vorming rond het thema ’Zo zien zij de Wereld’. Deze week hebben we het gehad over Werelderfgoed.

Mocht het rapport van uw kind nog niet op school zijn. Wilt u deze dan meegeven? De afgelopen 2 weken zijn de kinderen bezig geweest met het schrijven van een spannend verhaal. We willen deze graag in hun portfolio/ rapportmap stoppen zodat ze deze nog eens kunnen teruglezen en laten lezen aan anderen.

Bij rekenen zijn we op dit moment bezig met breuken, procenten , verhoudingen en kommagetallen. Dit is nieuw en best wel ingewikkeld! Het gaat om leerdoel #500. Mocht uw kind hier thuis mee verder willen oefenen is het leerdoel hier terug te vinden op Snappet.

homework homework