Overgang Fiep en start Schoolfruit

10-11-2020

Beste ouder(s), verzorger(s),

Gisteren heeft u een koppelcode ontvangen voor Fiep. Eind november stopt Parro, en gebruiken wij Fiep. Op dit moment heeft 47% van de ouders hun kind al gekoppeld. Dat is echt al heel veel en daar zijn we ontzettend blij mee! Hopeljik hebben we iedereen snel over zodat we goed gebruik kunnen maken van ons nieuwe, goed werkende systeem!

Heeft u geen uitnodiging ontvangen? Geen probleem. Wanneer u een berichtje stuurt naar administratie@willibrord-school.nl, ontvangt u een eigen, unieke koppelcode. Heeft u op 1 mailadres de uitnodiging ontvangen? Met de koppelcode kunnen beide ouders zich aan het kind koppelen.

Vanmorgen is ook de eerste lading schoolfruit geleverd. We zijn blij dat we kinderen op school weer groente en fruit kunnen laten proeven. Morgen krijgen de kinderen op school een banaan. Door de corona hebben we soms uw hulp nodig.

Hoe ziet deze week eruit:

Woensdag: kinderen krijgen op school een banaan. U hoeft geen tussendoortje mee te geven.

Donderdag: kinderen krijgen op school worteltjes. U hoeft geen tussendoortje mee te geven.

Vrijdag: kinderen krijgen een appel. Deze krijgen de kinderen donderdag mee naar huis. Wilt u deze vrijdag gesneden meegeven zodat uw kind deze op school kan eten?

Op die manier gaan de kinderen weer smullen! Ik hoop hiermee wat vragen te hebben weggehaald, en anders hoor ik het natuurlijk graag!

Met vriendelijke groeten, Anita Kraakman

remain remain