De week van groep 7

23-10-2020

Deze week zijn we gestart met  het nieuwe thema van IPC. De komende periode gaan we, samen met groep 8, aan de slag met het thema ’Zo zien zij de Wereld’ zoals te lezen is in de ouderbrief van IPC.
Deze week is er, in groepjes, gewerkt aan een startopdracht. Maandag presenteren de groepjes , in een zelfgekozen kunstvorm, hoe zij denken dat mensen uit andere landen ons land zien. Wat is nou typisch Nederlands?

Er worden vaak mooie werkstukken gemaakt bij IPC. De kinderen zijn hier ook erg trots op. We willen graag af en toe een werkje of een foto van de kinderen in de rapportmap bijvoegen. Mocht het rapport nog niet op school zijn, wilt u deze dan meegeven aan uw kind?

Afgelopen maandag heeft groep 7 de eerste les mondharmonica gehad. Iedereen had in de vakantie al geoefend en het ging erg goed! Elke maandag is er een nieuwe les en moeten de mondharmonica’s mee naar school!

Volgende week vrijdag is er een keer geen gym. We zullen deze middag iets anders doen op of om de school.

IPC molen IPC molen