11 november...

23-10-2020

Gisteren heeft de veiligheidsregio alle inwoners van Noord-Holland opgeroepen om met Sint Maarten niet langs de deuren te gaan. Wat betekent dit voor ons?

Op school willen we alles voor de kinderen zo normaal als mogelijk door laten gaan, vanzelfsprekend binnen de mogelijkheden. Dit betekent dat we met de kinderen wel een lampion gaan maken. We lopen met onze lampion door de school, langs de andere klassen en kunnen zo elkaars kunstwerken wel bewonderen.

We vragen ouders om ’s avonds zelf een gepaste keuze te maken, die past binnen de maatregelen. De uitgebreide wandeling die uw kind normaal gesproken zou lopen, zal daar dit jaar mogelijk niet bij passen. Wellicht kan de lampion in huis een mooie plek krijgen, zodat het lichtje toch kan stralen!

lampion-152693_1280 lampion-152693_1280