De week van groep 3

09-10-2020

De week van groep 3 ging weer snel voorbij. Maandag hebben we met gym het spel Boer en kwajongens gespeeld. Voor velen de eerste keer! Het spel werd snel begrepen en alle kinderen vonden het heel erg leuk! Dinsdag hebben we onszelf verdiept in de letter /oe/, onze eerste samengestelde klinkers! Donderdag stond in het teken van de vriendjes van 10. Dus de 1 en de 9, de 3 en de 7 of de 4 en de 6 maken samen 10.

Een herfstvakantie-tip: Oefen de vriendjes van 10 met eikeltjes of kastanjes!

Op vrijdag hebben we het thema: Boerderij, feestelijk afgesloten met een pannenkoekenfestijn. Het was smullen. Ook werden de kinderen getrakteerd op een voorstelling van de groep 1/2b. Nu is het tijd voor welverdiende vakantie! Veel plezier, blijf gezond en tot maandag 19 oktober!

Wilt u in de vakantie oefenen met uw kind? Ik heb ieder kind een lees-pad meegegeven. Iedere 5 minuten dat uw kind leest, mag deze worden ingekleurd of bestickerd! Zo houden we lezen leuk en leerzaam!

Pan 1 Pan 1
Pan 4 Pan 4