Bag2school

09-10-2020

Woensdag 28 oktober wordt er weer kleding opgehaald!

In de herfstvakantie alle kleding weer opruimen? U helpt ons met uw oude kleding!

De kinderen krijgen vandaag een vuilniszak mee (of deze ligt maandag na de herfstvakantie voor ze klaar als deze vandaag per ongeluk is vergeten ;-) ). In deze zak kunt u oude, schone kleding, schoenen, lakens dekens, gordijnen, handdoeken, knuffels, handtassen en riemen doen. Dit wordt allemaal gesorteerd, gaat naar mensen in andere delen van de wereld voor wie genoeg kleding niet vanzelfsprekend is of wordt gerecycled.

U helpt dus ons, anderen en we helpen samen om de afvalberg te verkleinen!

We hopen dat u de vuilniszak vult met bruikbare materialen... vieze, beschadigde kleding, enkele schoenen, dekbedden, lappen etc. horen niet in deze vuilniszak thuis...

U kunt uw vuilniszak inleveren door deze onder het raam bij de speelzaal neer te zetten. Wij zamelen verder in en hopen op een mooie bijdrage!

Bag2schoollogo Bag2schoollogo