Bericht uit groep 4

02-10-2020

Beste ouders,

Het was een gezellige week

Afgelopen maandag hebben de kinderen weer een dramales gehad. Deze keer moesten de kinderen in groepjes een ‘levende foto’ van een seizoen maken door een houding aan te nemen die hoorde bij een bepaald seizoen. De rest van de klas moest raden welk seizoen ze lieten zien in hun ‘levende foto’. De kinderen konden dit al erg goed!

Daarnaast leerden de kinderen tijdens de spellingsles de sch- en de schr- woorden schrijven.

Vrijdag leerden de kinderen wat dieren eten: zijn het vleeseters, planteneters of alleseters? De kinderen leerden dit te herkennen aan de tanden en kiezen van de dieren. Ze mochten vervolgens het ‘bordje’ van een vlees-, planten- en alleseter tekenen en bepalen welke dieren onder welke categorieën.

De kinderen hebben weer veel geleerd deze week.

Fijn weekend en tot maandag!