De week van groep 7

02-10-2020

Er staat sinds afgelopen maandag een bijzonder pakket in de klas. Het is een doos met een grote strik erom. De kinderen kunnen bijna niet wachten tot de doos geopend wordt! Aankomende woensdag kunnen ze zien wat voor leuke verrassing er in zit.

De kinderpostzegelactie was een groot succes! Alle kinderen hebben postzegels verkocht voor het goede doel! Ze hebben het echt heel goed gedaan!

Volgende week sluiten we het thema ’voeding’ af met een restaurant in de klas. We volgen deze dag een les op het digibord van ’Chef’.  De kinderen krijgen dan een kookles van een chefkok en maken een gerecht wat ze zelf mogen opeten in de klas.

Komende week zullen juf Julia en meester Steijn de hele week op school zijn. Zij lopen deze periode stage bij ons in groep 7. Juf Julia is er op donderdag en meester Steijn op vrijdag. Af en toe zijn ze er een hele week!