De week van groep 3

25-09-2020

De week van groep 3 ging weer als een speer! Maandag hebben we de letter /ee/ geleerd! En het weetje van de maandag ging over het leven op Antarctica, daar leven dus geen reptielen. Dat weten we dan ook weer. Op dinsdag zijn sommige kinderen op eigen initiatief aan de slag gegaan met de herfsttafel. Er werden eikeltjes, helikopertjes en kastanjes verzameld. Donderdag zijn we flink aan de slag gegaan met de Kanjertraining en was de vraag of de kinderen weleens bang waren in het donker. Vrijdag hebben we samen met juf Marieke echte koeien gekleid en van juf Eva hebben we het Rockgitaar-liedje geleerd. Ook hadden we vrijdags een echte feestdag! 3 jarigen! Wij hebben alweer zin in maandag! Fijn weekend gewenst.