De week van groep 7

25-09-2020

Het restaurant krijgt steeds meer vorm! Deze week zijn de kinderen begonnen met het borduren van een placemat voor in het restaurant. Ook zijn ze verder gegaan met hun onderzoek over ‘hoe het echt gaat’ in een restaurant en hebben de kinderen, in kleine groepjes, een bezoek gebracht aan een restaurant in de omgeving. Ze hebben dit helemaal zelf geregeld! Het bellen, afspreken en er dan heen gaan met goede onderzoeksvragen was best spannend en ook leerzaam. De klas hangt vol foto’s van de bezoekjes en ze hebben de ervaringen met elkaar gedeeld. Alle kinderen vonden het erg leuk om op deze manier informatie in te winnen. Alle ouders die met de kinderen zijn meegegaan, erg bedankt voor jullie begeleiding en de leuke foto’s!

Afgelopen woensdag zijn de kinderen op pad gegaan om kinderpostzegels te verkopen. Volgende week woensdag sluiten we de week van de kinderpostzegels af. Wilt u meer weten over de actie of kinderpostzegels bestellen? Dan kunt u de onderstaande link gebruiken.

foto 2a foto 2a
foto 2b foto 2b