De week van groep 1-2 a

25-09-2020

Deze week zijn we verder gegaan met ons thema boerderij.

Alle kinderen hebben hierover een knutsel gemaakt, de klas hangt vol mooie knutsel werkjes van  koeien, tractoren en kippen.

Elke dag maken de kinderen met de ontwikkelingsmaterialen een werkje over het thema. Een koe van blokjes en een koeien stal met weiland. De kinderen verzinnen van alles en dat geeft leuke resultaten

Woensdag hebben alle kinderen gegymd met juf Kim. In de gymles hebben de kinderen gewerkt in drie vakken, een goede opdracht om de taakgerichtheid te oefenen. De kinderen hebben bij deze les gegymd in twee groepen. Als een groep gymt, werkt de andere groep in de klas. Tijdens het spelen-werken was het heel rustig. Hierdoor kon er ook in de klas goed en fijn gewerkt en gespeeld worden!

speel 2 speel 2
speel 1 speel 1