De week van groep 3

18-09-2020

De week van groep 3 is weer snel gegaan! Op maandag hebben wij een leuke gymles gehad met Touwverhuizen, Trampolinespringen, Airhockey en Leeuwenkooien. Op dinsdag zijn we gestart met de nieuwe kern van veilig leren lezen! Wilt u uw kind helpen? Hieronder vindt u een link met tips! Donderdag hebben we tijdens de Kanjertraining het gehad over feesten en wanneer we die nou vieren. En vrijdag een hoogtepunt! We gingen naar de boerderij! Jeetje wat hebben we daar veel gezien en geleerd. We mochten tussen de koeien lopen, de koeien voeren, kalfjes aaien, in de traktor zitten, we hebben de melkruimte gezien en kennis gemaakt met een heuze poeprobot! Rijders en Boer Kaatee bedankt voor de leuke middag! Wij hebben alweer zin in maandag! Fijn weekend.

Bij de boer Bij de boer
Leerlingen in de wei Leerlingen in de wei
Mannen in de traktor Mannen in de traktor
Meiden in de traktor Meiden in de traktor