De derde week van groep 1/2a

04-09-2020

We beginnen steeds beter aan school te wennen. In de klas zijn we nog steeds veel bezig met de kanjertraining. We leren hoe we elkaar kunnen helpen, hoe we in de kring zitten, hoe we opruimen en hoe het afscheid nemen van mama en papa gaat.  Het afscheid nemen gaat elke dag een stuk beter.

Ook zijn we deze week gestart met het nieuwe schoolthema voeding. Bij ons in de klas gaan we verder kijken naar de boerderij en de koe.  Over de koe hebben we deze week een woordveld gemaakt, de kinderen weten hier al heel veel van. Ook hebben we een verteltafel gemaakt, de kinderen spelen hier met de boerderij en leren hier zo meer over.

Verder hebben we deze week leren werken op het krijtbord en in de zandtafel. Allemaal nieuwe dingen. Maar allemaal heel erg leuk!

20200904_130114 goed 2 20200904_130114 goed 2