Uw kind kan niet naar school. Wat nu?

28-08-2020

Een kind met milde klachten mag niet naar school komen. Hoe gaan we hiermee om? Een kind is niet ziek. Wat kan wel?

* Vanaf groep 4 kunnen kinderen via Teams meekijken. Als zij thuis inloggen op hun Blosseplein account, kunnen zij via de webcam digitaal bij de klas aanwezig zijn. Zo kunnen zij de instructie gewoon volgen.

* Zij kunnen ook thuis inloggen op Snappet. Op die manier kunnen zij ook de lessen maken en hoeven zij dus niet alles te missen.

* De kinderen weten hun eigen inloggegevens. Wanneer hier problemen mee ontstaan, kunt u contact opnemen met de leerkracht.

Wanneer een kind normaal ook ziek zou zijn, kan het de les niet volgen. Dan is het fijn om thuis uit te zieken, zodat het kind er snel weer kan zijn.

pexels-pixabay-356079 pexels-pixabay-356079