De week van groep 3

21-08-2020

Dat was de eerste week alweer!

Groep 3 is gestart met rekenen, lezen en schrijven en alle kinderen zijn erg enthousiast. De letters ‘i’ en ‘k’ kunnen de kinderen al lezen en schrijven. Samen maken die letters het woordje ‘ik’. Met rekenen zijn we vooral bezig geweest met het tellen van voorwerpen en de patronen van een dobbelsteen. Spelen en werken komt in groep 3 ook nog aan de orde. De kinderen kunnen hun energie daar mooi in kwijt.

Dinsdag kregen wij bezoek van heuse professor, professor Rikketik die kwam ons vertellen over MadScience. Hij deed een paar hele leuke experimenten en de kinderen waren razend enthousiast. Donderdag kregen de kinderen allemaal een Okki mee naar huis en op vrijdag hebben we met z’n alle een liedje geleerd van de Droomboom! Al met al een snelle, volle en vrolijke eerste week. Fijn weekend allemaal en tot Maandag! (Maandag leren wij de letter /m/!)

gr. 3 gr. 3