De eerste week in groep 4

21-08-2020

De eerste schoolweek is voorbijgevlogen!

Het was een gezellige week waarin we veel gedaan hebben.
De kinderen hebben kennis gemaakt met de Chromebook, ook hebben de kinderen hier al een aantal lessen op gemaakt. Dit was best wel even wennen en ook wel spannend! Gelukkig kregen we hulp van de kinderen uit groep 8. Zij legden de kinderen uit hoe je moet inloggen en hoe Snappet werkt.

Ook hebben we deze week veel groepsvorming spelletjes gedaan van Kanjertraining. Zo zochten we naar overeenkomsten tussen de kinderen onderling en vertelden we iets over onszelf wat nog niet veel kinderen wisten.

Verder hebben wij een takenbord gemaakt en hebben we klassikaal ‘het recept voor een gezellige klas’ geschreven.

Tot slot hebben de kinderen ook een begin gemaakt met hun verjaardagskalender, daar gaan we volgende week weer mee verder.