Voorkom leesdip met de VakantieBieb

27-06-2020

Om het succes van de leesontwikkeling gedurende het afgelopen schooljaar vast te houden en te voorkomen dat een terugval optreedt in de vakantie, is het belangrijk om thuis regelmatig te blijven lezen. Hoe? Bijvoorbeeld met de gratis VakantieBieb. 15 minuten per dag is al voldoende.

De VakantieBieb stimuleert kinderen om te blijven lezen tijdens de zomerperiode. In de gratis app staan e-books én luisterboeken. Zo zijn er leuke boeken voor kinderen uit groep 3, maar ook spannende boeken voor tieners en prachtige romans voor volwassenen.
De VakantieBieb is voor iedereen toegankelijk, dus ook als je géén lid bent van de bibliotheek. Van 1 juli tot en met 31 augustus is de VakantieBieb gratis beschikbaar in de App Store en via Google Play. Meer informatie is te vinden op www.vakantiebieb.nl.

Banner_VakantieBieb_2020 Banner_VakantieBieb_2020