Deze week in groep 3

26-06-2020

Het ene laatste weekje voor de zomervakantie alweer. En wat hadden we een mooi weer. Dit was natuurlijk een goede reden om lekker ’badjesdag’ te vieren. We hebben allemaal enorm genoten! Wat een waterpret!

Ook hebben we deze week lekker extra veel buiten gespeeld en mooie stoepkrijttekeningen gemaakt.

Deze week hadden we op dinsdag stoeltje passen. Even een uurtje wennen in groep 4 met onze nieuwe juffen en in ons nieuwe lokaal.

Met de kanjertraining hebben we het laatste verhaal gehad en gelukkig kwam het allemaal goed op de Vogelschool en in de klas van groep 3. Ook daar waren allemaal kanjers, net zo als bij ons in groep 3!

Donderdag hebben wij ons rapport meegekregen. Dit rapport was anders dan anders, maar wel weer een rapport waar iedereen trots op mag zijn en waar iedereen weer zijn best voor heeft gedaan.

Juf Marieke was op vrijdag voor het laatst even bij ons in de klas. Juf Marieke kwam dit schooljaar elke vrijdagochtend bij ons helpen in groep 3. En het allerleukste was dat we elke week gingen knutselen en hele mooie dingen hebben gemaakt. Deze week hadden we een afscheidscadeautje voor juf Sophie geknutseld. Deze kan ze bij haar huis in Oostenrijk ophangen. Hier is ze super blij mee!

Volgende week is juf Sophie alleen op maandag en dinsdag nog op school. Dinsdag zal dan haar laatste werkdag zijn. Gelukkig is juf Yngvi er wel nog de hele week en zij zal op donderdag en vrijdag het schooljaar afsluiten met groep 3.

Fijne weekend en tot volgende week!

35E32AA3-2E70-4CE5-917A-A756B0952978 35E32AA3-2E70-4CE5-917A-A756B0952978