Typecursus op de Willibrord

In het nieuwe schooljaar start weer de cursus typen/Word Online op school. De cursus (in totaal 15 lessen) wordt gegeven op maandagmiddag van 14.45 tot 15.45 uur.

Je kind leert het toetsenbord met tien vingers blind te bedienen met het programma TypeWorld. Naast typevaardigheid leren ze ook de belangrijkste functies van het programma Word Online: onmisbaar voor het maken van werkstukken maar ook voor PowerPointpresentaties.

De cursus wordt afgesloten met een officieel, branche-erkend examen, afgenomen door het Centraal Bureau Typevaardigheid: CBT (www.hetcbt.nl).

Spierings Opleidingen is staatsgediplomeerd, heeft het Keurmerk Opleiders van het CBT en is CRKBO-erkend. Kijk voor meer informatie en aanmelding op onderstaande link of bel: 06 1332 7396.

typecursus typecursus