Vakantie opvang en voorschoolse opvang

25-06-2020

Goed nieuws! In de vakantie is onze opvang op maandag, donderdag en vrijdag op eigen locatie geopend. Op dinsdag en woensdag is de opvang nog steeds op het Slimpad.

We hebben er zin in om er deze vakantie een feestje van te maken. Samen bakken, knutselen, buiten spelen en hele leuke activiteiten ondernemen: wij zien het wel zitten!

Wilt u uw kind in de vakantie ook bij ons hebben opgevangen? Als u al een contract heeft, kunt u ze via de app aanmelden.

Heeft u nog geen contract? Via klantcontact helpen we u graag verder!

Volgend schooljaar zal onze voorschoolse opvang in ieder geval geopend zijn op maandag, dinsdag en donderdag! Ook daarvoor kunt u uw kind aanmelden! Wanneer er op andere dagen ook behoefte is, horen we dat graag! Ook dan zal onze voorschoolse opvang geopend zijn!

4k-wallpaper-adorable-blur-boy-1148998 4k-wallpaper-adorable-blur-boy-1148998