De week van groep 6...

15-05-2020

We zijn weer begonnen!!

Maandag- en dinsdagochtend stonden leerlingen van groep 6 weer te trappelen op het plein, om eindelijk de school weer in te gaan. Niet iedereen kon in de klas aanwezig zijn, zodat een aantal leerlingen ook via Teams de schooldag bijwoonde.

We zijn de eerste ochtend begonnen met terugblikken op de afgelopen weken. Bij de meeste kinderen ging het thuiswerken meestal goed. Iedereen was blij op school te zijn en elkaar te zien. Met elkaar leren en spelen hadden de kinderen erg gemist.
Ook zijn er leerlingen die verdrietige dingen hebben meegemaakt of die bang zijn voor wat er nog staat te gebeuren. Dit hebben we in de klas met elkaar gedeeld, zodat iedereen er rekening mee kan houden.

Het werken in de klas ging super. Met een groepje van 11 leerlingen kan er natuurlijk rustig en hard worden gewerkt. Lekker om op deze manier weer in het ritme te komen.

We zijn allemaal heel benieuwd hoe een en ander de komende weken wordt voortgezet. We wachten af.... Voor nu: genieten maar!!

IMG_2286 IMG_2286