Inspectierapport GGD

15-05-2020

Nog voor de corona crisis, op 10 maart, kregen we een jaarlijks, onverwachts, bezoek van de GGD. Zij controleren alle opvanglocaties en schrijven hier een rapport over.

Net op dat moment hadden we in de 7plus BSO ruimte materiaal staan omdat we in de kleutergroepen speelmateriaal aan het vervangen waren. De ruimte was hierdoor niet optimaal ingericht en de inspecteur heeft ons daar terecht op gewezen. Dit hebben we direct opgepakt, en we zijn direct met herinrichting aan de slag gegaan. De inspecteur was positief over onze aanpassingen en daarmee leverde dit ook geen enkel probleem op.

Daarnaast bekijkt zij altijd hoe we met de kinderen omgaan, of de leidsters zich aan de werkafspraken houden en of de kinderen het naar de zin hebben bij de BSO. Hier was zij direct positief over en daarmee was alles dus weer dik in orde. We zijn blij dat de controle weer een positief beeld heeft opgeleverd, zoals u in dit rapport kunt lezen!

Anita Kraakman