Hulplijn voor ouders en leerlingen

Passend primair onderwijs Noord-Kennemerland

Om een extra bijdrage te leveren aan de ondersteuning is per vandaag een hulplijn geactiveerd. Deze hulplijn is onder andere bedoeld voor louders en leerlingen.

- Wie zitten er achter de hulplijn? Dat zijn alle ambulant begeleiders vanuit Aloysiusstichting en de ambulant begeleider nieuwkomers; zij zitten voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

- Hoe kom ik bij de hulplijn? Ga naar de website: www.ppo-nk.nl en klik op “Corona-hulplijn: passend onderwijs thuis”. Dan wijst het zich vanzelf.

- Wanneer maak ik gebruik van de hulplijn? Het kan voorkomen dat je in sommige gevallen gewoon niet meer goed weet wat te doen. Vooral bij ouders met de meest kwetsbare kinderen kan het water hoog aan de lippen staan. Schroom dan niet en bel of mail de hulplijn.

Wij zijn ons ervan bewust dat dit slechts een start is. Gaandeweg verwachten wij dat de hulplijn zich gaat uitbreiden met praktische tips en adviezen.

Wij wensen alle betrokkenen veel succes in deze bijzondere omstandigheden.

Hartelijke groet, team SWV-PPO-NK

Deze hulplijn is bereikbaar van 09:00 uur tot 12:00 uur en van 14:00 uur tot 17:00 uur.

Passend primail onderwijs - Noord Kennemerland Passend primail onderwijs - Noord Kennemerland