De week van groep 6/7...

19-03-2020

Ja, daar zit je dan als juf. In je uppie in de klas. Maandag was een hectische dag, want alles moest zodanig georganiseerd worden dat we vanaf dinsdag de kinderen konden laten thuiswerken.

Inmiddels is iedereen thuis goed bezig. Er wordt enorm hard gewerkt. Sommige kinderen zijn zó enthousiast dat ze meer opdrachten thuis maken dan op school. Wat zijn jullie een kanjers! Ik kreeg van Snappet het bericht dat afgelopen woensdag in Nederland meer dan 25 miljoen opdrachten zijn gemaakt (en daar zitten een heleboel van de Willibrordschool tussen...).

Ouders, ontzettend bedankt voor jullie inzet. Opeens heb je twee banen: die van jezelf en die van juf/meester. Dat vraagt ook wat van jullie. Chapeau.

Meisje en jongens van groep 6/7, mocht je nou zelf een leuke thuiswerk foto hebben voor op de site, mail me die. Misschien sta jij dan volgende week boven dit nieuwsbericht.

Tot de volgende keer.