Nu geen staking, dus...?

27-02-2020

De stakingsdagen en actiedagen zijn achter de rug. Maar wat betekent dat dan nu?

Onze zorg is nog steeds groot, dat weet u!

Wellicht heeft u deze posters zijn hangen, bij binnenkomst via de onderbouw of op de raam bij het kantoor van juf Anita. Wij laten onze stem nog steeds horen!

Op de mailing naar de fractievoorzitters hebben we ook een aantal reacties gekregen waarin de partijen aangaven hoe ze omgaan met het tekort en de partijprogramma’s. We worden dus wel ergens gehoord!

Nu blijven we vorm geven aan onze zorg. Via de vakbond is de vraag gekomen voor een goed gevulde koffer op Prinsjesdag en meer handen in de school! Ik als schoolleider, en wij als team, ondersteunen deze vraag. Steunt u deze ook?

Wij zijn alvast benieuwd naar de verkiezingsprogramma’s die de komende tijd gemaakt worden!

Handen AVS Handen AVS
AVS gevulde koffer-1 AVS gevulde koffer-1