BSO

17-01-2020

Wij zijn trots op ons kindcentrum. Met ons team geven wij onderwijs en opvang vorm voor kinderen van 4 tot ze onze school verlaten.

Onze BSO begon als een kleine BSO. We waren nog niet de hele week open en een klein aantal kinderen bezocht de BSO. Inmiddels is de BSO iedere middag open en wordt deze ook goed bezocht!

Wist u dat:

* er bij de BSO bekende gezichten voor de kinderen zijn, omdat deze collega’s ook veel op school aanwezig zijn, een aantal ook onder schooltijd.

* de BSO inmiddels ook een 7 plus ruimte heeft waar de kinderen lekker kunnen spelen.

* de BSO op woensdag, donderdag en vrijdag nog genoeg ruimte heeft voor nieuwe kinderen! (De andere dagen zijn drukker. Op deze dagen zitten we nu bijna op het aantal kinderen dat we qua vierkante meters en personeel een plekje kunnen bieden)

* de BSO op locatie alweer 2 jaar draait.

* we nu 4 collega’s bij de BSO hebben en zij ook genieten van het werken op deze locatie.

* we op dinsdagochtend al vanaf 7.30 uur open zijn en ook voorschoolse opvang bieden?

* we ons orienteren op uitbreiding van de vso...!

Binnenkort ontvangen alle ouders van de school een peiling om mogelijkheden tot uitbreiding van de BSO te peilen. Wellicht biedt dit mogelijkheden tot uitbreiding van deze fijne plek! We hopen dat u deelneemt aan ons onderzoek!

marbles-1659398_1920 marbles-1659398_1920