Motorische Remedial Teaching

13-12-2019

Zoals al eerder vermeld vinden wij het als school, naast het leren lezen, schrijven en rekenen, de motorische ontwikkeling van uw kind ook belangrijk.

Voor kinderen die motorisch nog niet zo vaardig zijn, is een mooi aanbod voor Motorische Remedial Teaching, MRT. Buiten schooltijd kunnen zij extra aanbod krijgen om zo de motoriek verder te ontwikkelen. Ook is er een aanvullend aanbod voor kinderen waarbij vragen liggen rondom voeding en beweging.

Dit aanbod wordt door de Gemeente Heiloo gefinancierd. Ouders hoeven hier dus geen extra kosten voor te maken.

De buurtsportcoach organiseert, in samenwerking met Kinderfysio Nelissen en Skills2Move een informatieavond over deze sportlessen. De informatieavond vind plaats op woensdag 8 januari, van 19.30 tot 21.00 uur in het Brunogebouw (Buk Buk), Pastoor van Muijenweg 12.

Aanmelden voor de informatieavond (of mocht u vragen of opmerkingen hebben) kan via b.ploeger@alkmaarsport.nl, of door de aanmeldstrook (zie bijlage) in te leveren bij de leerkracht.

logo MQ scan - Gem.Heiloo - Holland Sport 2 logo MQ scan - Gem.Heiloo - Holland Sport 2