Schoolfruit

15-11-2019

Deze week hebben we genoten van de eerste levering schoolfruit.

Ten eerste: wat ontzettend fijn dat er een groep ouders beschikbaar is om te helpen met het bereiden van het fruit. Het is even zoeken naar hoe we dit het handigst kunnen aanpakken, en wat ben ik blij dat jullie ons helpen! Zonder jullie hulp hadden we dit niet zo kunnen organiseren! bedankt voor jullie inzet!

We zien dat de kinderen hun best doen te proeven. Deze week wortel, appel en peer. Redelijk bekende smaken.

Wie zich op de nieuwsbrief voor het schoolfruit heeft geabboneerd, weet al wat we volgende week geleverd krijgen.

Mocht u de nieuwsbrief (nog) niet krijgen, volgende week krijgen we kakifruit, kiwi en peer.

Zoals gezegd stimuleren we dat kinderen de nieuwe smaken leren kennen. Weet u al dat uw kind de smaak echt niet lust, wilt u dan zelf een ander stuk groente of fruit meegeven?

Vanzelfsprekend stimuleren we het proeven en het is ook belangrijk dat de kinderen iets eten!

schoolfruit schoolfruit