Superbedankt! Schoenendoosactie

08-11-2019

We danken jullie voor de 9 schoenendozen die jullie, met geld en spullen, bij elkaar hebben gespaard. We kunnen nu 9 kinderen, uit een voormalig oorlogsgebied, blij maken en naar school laten gaan.

Vandaag zijn we de klassen langs gegaan om te vertellen hoeveel er gespaard is en om de gevulde dozen te laten zien: €232,85 en dat zijn 9 dozen.

Voor de goede rekenaars: de €7,85 die daarbij overblijft wordt meegenomen naar   de kerk om daar aangevuld met geld uit de grote pot ook een schoenendoos van te maken.

We vinden het erg leuk om te zien en te horen hoe jullie op allerlei manieren een bijdrage hebben geleverd: bijdrage uit boekenverkoop opbrengst, statiegeldflessen, zelf  een schoenendoos  versierd  en gevuld,  uit spaarpot, losse spullen,  geld van papa en/of mama meegekregen.

Aankomende zondag in de viering van 10 uur zullen de dozen in de muur van  dozen op het altaar terug te vinden zijn.

Fijn weekend!

Franca Kuijper (groep   6/7)

Joyce (moeder van Franca)

schoenendozen schoenendozen