Alweer een goede week voor de schoenendoosactie!

04-11-2019

Er is deze week niet alleen geld gespaard, maar er zijn ook kinderen die een schoenendoos hebben versierd en gevuld met (een deel van) de spulletjes
van de lijst, en juffen die (school)spullen hebben gegeven.

Toppers zijn jullie!

Deze week hebben Franca en Danique de eerste 5 dozen, die bij elkaar gespaard waren, gevuld met spullen. Van de dozen die zijn gegeven zijn er ook al 2 compleet.
Volgende week donderdag (7e) is de laatste dag dat er gespaard (geld, doos of losse spullen) kan worden en vrijdag zullen we de gevulde dozen meenemen om aan jullie te laten zien. We hopen dat jullie komende week nog geld, versierde en gevulde dozen, of losse spullen willen meenemen. Ook de gevulde dozen en losse spullen worden meegenomen in de totale spaar-stand van de klas.

Voor nu een fijn weekend!

Franca Kuijper (groep 6/7)
Joyce (moeder van Franca)

actie4kids-schoenendoosactie(1)_1446142768 actie4kids-schoenendoosactie(1)_1446142768