Schoenendoosactie

01-11-2019

Wauw, wat  is er veel gespaard in de eerste week van de schoenendoosactie.

Er zijn zelfs leerlingen die (een deel van) hun opbrengst van de boekverkoop in het spaarpotje hebben gedaan!

In 1 week tijd is er door alle klassen samen voor 4 dozen aan geld gespaard; 4 kinderen die we blij kunnen maken. We hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en weer vol energie verder  willen sparen.

Mocht je zelf een doos willen maken en die meenemen naar de klas, dan kan dat ook. Bepaal voor   wie je een doos wilt maken: jongen of meisje en welke leeftijd (2-4jr, 5-9 jr, 10-14 jr). Zorg er dan  voor dat je een mooi beplakte schoenendoos hebt (maat ongeveer 12 cm hoog, 32 cm lang en 19 cm   breed) en stop daarin in ieder geval de volgende spullen:

? €5,-   voor   verzendkosten   (in   envelop   op   de   deksel)

? 3   schriften

? Een   etui   met   daarin:

? 3   pennen

? 3   potloden

? gum

? kleurpotloden

? puntenslijper

? schaar

? liniaal   of   geodriehoek

? Een   toilettas   met   daarin:

? tandenborstel

? tandpasta

? zeep   (niet   vloeibaar)

? kam   of   borstel

? washand   en/of    handdoekje

? beker

? kleurboekje

? tas

? knikkerzak   met   knikkers

? (tennis)bal

? knuffel

Verder is het leuk als je er een popje of een auto in doet, een muziekinstrument, springtouw, jojo, spiegeltje, haarelastiekjes, puzzeltje of ander speelgoedje.

Let op, geen oorlogsspeelgoed of varkentjes.

Zie ook:

Franca Kuijper  (groep   6/7)

Joyce (moeder van Franca)

actie4kids actie4kids