De Kookschool

01-11-2019

Beste ouders,

Van De Kookschool komt opnieuw met 5 gloednieuwe lessen naar de Willibrord als naschoolse activiteit!

Voor de leerlingen van groep 3 t/m 8 zal er wederom een serie van 5 (wekelijkse) kooklessen als naschoolse activiteit op school worden geboden. Gedurende deze kooklessen leren de kinderen wat meer over de achtergrond van wat ze eten; hoe en wanneer groeit het, waar komt het vandaan en wat doet het voor je lijf? Uiteraard gaan de kinderen ook zelf aan de slag en gaan ze mixen, kneden, bakken, koken en snijden. Tot besluit proeven ze samen wat ze hebben gemaakt; is het lekker of kunnen we het nog lekkerder maken? En wat moet er dan anders; structuur, kleur, geur of smaak? Na het proeven is het alweer tijd om naar huis te gaan en zien we elkaar de volgende keer weer; er staat dan ook weer een nieuw thema centraal. Wilt u meer informatie? Kijkt u dan alstublieft op onze website www.vandekookschool.nl of neem contact met ons op via info@vandekookschool.nl of 0642056171.

De kooklessen vinden plaats op de volgende dagen en duren 5 kwartier, van 14.45 tot 16.00 uur:

Dinsdag 3 maart

Dinsdag 10 maart

Dinsdag 17 maart

Dinsdag 24 maart

Dinsdag 31 maart

Inschrijven kan t/m 3 februari 2020 via https://www.vandekookschool.nl/online-boeken

Kosten per 5 lessen bedragen € 59,00.

Warme groet,

Anouck

Van De Kookschool

logo de kookschool logo de kookschool