Versiercommissie

31-10-2019

Beste ouder(s), verzorger (s),

Nog even en het is weer zover, dan begint de gezellige decembertijd weer! Wij hebben er al zin in!

De versiercommissie heeft 2 data waarop de school weer versierd wordt en we alle hulp kunnen gebruiken.

Op 15 november zullen we alle versierspullen weer tevoorschijn halen, zodat we na schooltijd direct kunnen starten met versieren.

6 december ruimen we eerst de Sint spullen op, om vervolgens de kerstspullen weer op te zetten. Alle hulp is meer dan welkom!

Als u zich aanmeldt voor de versiercommissie, regelen wij de rest! We hopen op uw “handjes”! (Aanmelden dus graag via de handjes in Parro)

Als u zich al eerder heeft aangemeld voor de versiercommissie, hoeft u zich niet nogmaals aan te melden, verdere info volgt!

sint 1 sint 1